×
Monthly makers inspiration: tyg

Monthly makers inspiration: tyg

Ny månad och nytt Monthly Makers tema, kika in hos Wilda för att läsa mer! Jag tycker månadens tema, vilket är tyg, är riktigt roligt och inspirerande. Tyg finns i alla former och färger och går att använda till nästan vad som helst. Det första jag börjar tänka på är att sy, men det går lika bra att att limma, klippa, trycka, färga, brodera eller dekorera... Nedan hittar du några ideér jag har kring tyg och kolla in Monthly Makers Pinterest för maxad inspiration!



1.  Brodera på tröja ▸ Studio DIY

Hur trendigt är det inte att brodera en liten qoute, så passa på denna månad att föreviga ditt favorit citat på en tröja/t-shirt som du går runt med varje dag!

2. Färgglad duk ▸ Lovely indeed

Här skiner solen för tillfället och vårkänslorna är ett faktum, men ifall det ännu kommer ett lager snö, så se till att vår-pynta ditt hem! T.ex. med en färgglad bordsduk i eget mönster.

3. Smyckeskrin ▸ A Beautiful Mess

Hett tips för att hålla ordning på dina smycken, gör ditt eget smyckeskrin! Jag har faktist gjort ett eget skrin som liknar det på bilden ovan, bara att mitt är fyra gånger större. Nu har jag allt ordning på mina örhängen, fungerar superbra!

4. Pom pom filt ▸ Almost makes perfect

Fixa till ditt sängöverkast med pompom bollar. Lätt pyssel som kan bli hur snyggt och proffsigt som helst. Mitt ikea täcke kunde i alla fall må bra av en liten remake, vi får se om det blir mitt bidrag denna månad...

Vi som driver Monthly Makers 2017 är  Alicia,  Beatrice ,  Elsa,  Emilia,  Fredrika,  Jessica,  Johanna,  Julia,  Mikaela,  Ruth ,  Stina  och  Wilda. Mer av oss hittar du på FacebookInstagramPinterest,   webben och i inspirationsgruppen We Are Monthly Makers. Inspireras, skapa och utvecklas med oss hela året!

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine