×
Kaffetips: Kekkonen

Kaffetips: Kekkonen

Detta inlägg är inte sponsrat på något vis, det är bara mitt keffeberoende som talar och jag måste få göra en recension på det senaste i min samling. Till jul fick jag 2 nya kaffen, ett var det här Kekkonen kaffet och det andra får du veta mer om en ny dag. Det lustiga med den här julklappen var att jag fick den av min syster och hade själv köpt exakt samma till henne.

Det är finskt rostat kaffe, grad 3 av 5. Det är ingen speciell smaksättning men lite starkare rost än på det jag dricker till vardags, vilket gör mörkrost extra gott när man vill lyxa till det. Kaffet är producerat av Arki design som gör alla möjliga Kekkonen produkter för tillfället, skulle det inte vara med en liten nyckelring eller fint förkläde också! Hur som helst, du får 250g kaffe för ca. fem lappen och enligt mej är det helt värt det pga. fin förpackning.

2 kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine