×
Just nu & monthly makers februari

Just nu & monthly makers februari



Just nu går alla ljusa timmar åt till skola. Jag vaknar, äter en matbit och sedan sätter jag och min klasskompis igång med vårt sista projekt. Vi har för tillfället börjat animera tre, små karaktärer. Den här veckan skall vi få dem att blinka och tala. Det är sjukt kul och så fort allt blir klart (typ i slutet på våren) kommer jag nog stolt visa upp alltihop!



När hela dagarna går åt till att sitta still och fixera key points och transitions osvosv lämnar inte mycket ork kvar till egna projekt. Någon gång måste man ju ut i världen också. Det finns lust till att fota och fixa men ingen tid till att redigera bilder. Eller ja, det finns tid men jag prioriterar kvällarna till att promenera, skala potatis och umgås med alla stollar jag känner... samt undvika allt vad dator är.

Ingen kanske undrar och ingen har begärt annat, men jag måste bara klargöra för mej själv att det inte finns några måsten på att producera och prestera allt som jag vill men inte hinner. Typ så...

Någonting hundra gånger roligare är dock Monthly Makers februari tema som du hittar hos Stina! Ett otroligt roligt tema. Vaknade igår av att jag låg och planerade mitt projekt och kom till och med på en lösning - så nu är det bara att gå och skaffa alla delar och börja på!

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine