×
Sammanfattning av september + en fotokurs

Sammanfattning av september + en fotokurs

Nu börjar en månad av flyttkaos småningom nå sitt slut, hoppas jag. Inte som att lägenheten jag sitter  i just nu är någorlunda ombonad och hemtrevlig ännu - men den går att sova, äta och stå i. Från köksbordet där jag sitter och skriver kan jag se ett kök med köksredskap, jag kan se en soffa, ett ihop monterat tv-bord med en tv ovanpå och jag kan se alla min växter utspridda lite här och lite där. Våra saker är här nu, överallt.. det enda som ekar tomt är kylskåpet.

Flyttkaos - det är en kort sammanfattning av september. Hoppas oktober blir lite mera strukturerat och lite mera vardagsrutiner.



Vad annat? Jo, jag har anmält mej till fotokurs! Alltså knasigt hur lycklig man kan bli över att äntligen göra något man så länge tänkt göra och så otroligt mycket vill göra - hurra!

ps. hur har det fått ta så här länge för mej att ta mej i kragen och lära mej hur en kamera fungerar? Hur man fotograferar manuellt. Det har faktist tagit så länge att jag blir lite arg på mej själv. Nej, riktigt arg - kunskapen har funnits att få tag på hur länge som helst ju!

Så en peek till alla där ute: ta tag i det där du vill lära dej idag. NU!

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine