×
Magisk morgon

Magisk morgon

När jag blir stor skall jag stiga upp kl: 06.00 varje morgon och dricka kaffe till sådan här magisk, dimmig och underbar utsikt! Åtminstone sommartid. Och så skall jag läsa tidningen i lugn och ro och bara ha det bra.

Det här var i verkligheten en morgon jag hade snoozat mej upp till ett morgonskift. Krampaktigt stigit upp kl 06.00 för att äta ett rågbröd med smör och slänga på mej en klänning. När jag drog upp persiennerna mötte jag den här magiskt, dimmiga och underbara utsikten. Jag hann tänka tanken att en vacker dag skall jag stiga upp den här tiden varje morgon bara för att titta på dimman och dricka kaffe. Jag tog en bild för att inte glömma. Sedan gick jag ut, hoppade på cykeln och började på med den dagen.

Just nu vet jag att den här tiden inte är kommen, jag är inte redo att uppoffra sovmorgnar riktigt ännu. Men kanske en dag.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine