×
En lördag i staden

En lördag i staden

Helgen spenderade jag i storstaden. Började lördagen redan 8, eftersom tidiga morgnar hela veckan har gett mej en sådan dygnsrytm. Efter en underbart trög frukost for jag med min kämppis på loppis till ishallen här i närheten. Jag hade hört rykten om denna loppis flera gånger - en hel hall fylls med folk som vill komma och sälja sitt krimskrams nu som då. Vi passade därför på att gå dit när det ordnades och vi båda var i staden för en gång skull. Där var många loppisbord och glada försäljare i farten, det var roligt att gå och kika på allting även om jag inte hittade något.

Jag kunde inte stanna så värst länge, eftersom jag hade en buss att passa. Så efter en stund skyndade jag vidare till järnvägstorget för att hoppa på en buss som tog mej till Sibbo. Där väntande en klasskompis som jag skulle ta och hälsa på dagen lång.

Vi hade hela dagen planerad med en film challenge (återkommer om denna knashistoria) , middag och en inflyttningsfest. Sammanfattningsvis, bra lördag!

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine