×
Måndagshumör

Måndagshumör


Idag vaknade jag rätt nöjd med livet. Under dagen hann jag se rätt många på uselt måndagshumör och tänkte själv dras ned. Som tur hann jag inte, eller så gick det inte för jag är så sjukt glad över allt som händer just nu. Jag trodde det här året skulle bli till strunt men varje dag går jag och lägger mej med sådan förundran över ännu en dag där det hunnit hända så mycket bra.

Idag är jag glad för att jag vaknade upp förrän skolan började fast jag lyckats stänga av mitt alarm i sömnen. Jag är glad att kompis och jag planerat in äventyr till imorgon samt lanserat en hemsida som länge varit på gång. Jag är glad att jag gick på kvällspromenad med kämppis och såg många nya kvarter. Jag är glad för att jag face timade med min kille, fastän han fick mej att googla hur ett barns tänder ser ut på röntgen. Jag är så glad att jag äntligen trivs i Helsingfors, det trodde jag nog aldrig var möjligt.

2 kommentarer

  1. vilket härligt inlägg ju, postive thoughts -> positive life!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra :) Jamen precis, det är precis så det är!

      Radera

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine