×
Popcorns planta

Popcorns planta







Änligen får jag spendera några dagar i Österbotten igen. Behöver det nu som då så man inte går och blir en stassfrass mitt i allt. När jag anlände ända hemhem var det framdukat te och smörgås precis som det skall va, sedan uppdaterade vi allihop varann om allting som hänt sedan sist.

Idag blev det besök av favorit småttingarna, och jag vet inte hur de gör men de sätter allt igång kreativiteten. Jag fick ett infall att börja plantera, så i tur och ordning satt vi ner 5 popcorn var i en liten kruka. Lite jord, vatten, plast med små hål ovanpå och sedan sjöng vi en sång så de säkert skulle gro. Nu hoppas jag bara någon kommer ihåg att vattna så vi har massor med popcorns plantor nästa gång jag kommer hem!

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine