×
Kanel-, hallonsmoothie

Kanel-, hallonsmoothie


Idag sitter jag och dricker smoothie på hallon, jordgubb, banan samt ett grönt äpple. Som grädde på moset blandade jag ner en halv tesked kanel! Att man kan krydda sin smoothie med kanel lärde jag mej förra våren. Då var det en som i misstag hade använt av min frusna pumpa, eftersom denne trodde det var mango. Hursomhaver fick jag en kanelsmoothie som förlåt för stölden, och oj det var den godaste smoothie jag någonsin smakat. Därefter snodde jag receptet och har haft stor glädje av det sedan dess.

Skulle egentligen lyxa till det med lite kokos på toppen idag, eftersom det är fredag. Men det fanns ingen kokos hemma, så då fick det bli skittles istället! Mycket mera färgsprakande och en utsökt fredags lyx.
 

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine