×
2015

2015

 
2013, tog jag en pappersask, limmade fast siffrorna 2, 0, 1 och 3 på locket och fyllde den sedan med lappar. På lapparna skrev jag upp minnen, drömmar som gått i uppfyllelse, små äventyr - ja allt som var lite utöver det vanliga då, just då. Sedan fick jag läsa de allihop, den första januari 2014. Men då var alla lappar ännu i ganska färskt minne.

 
Sedan, för inte så länge tillbaka hittade jag lådan igen. Jag lusläste varje lapp, log och mindes tillbaka. Det här var faktiskt en kul ide, det måste göras igen. Så för 2015 skall minsann alla mina bästa stunder antecknas. Alla stunder som ryms på en liten färggrann lapp.


Om du vill göra en minnes ask för 2015 själv, leta då fram en glasburk, pafflåda eller annan förvaringsbox som du hittar där hemma. Klipp ut lappar i glada färger och lägg dem i asken. Under året som går - anteckna kort dina bästaste minnen!

Gott nytt 2015!

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine