×
Sommartider hej hej

Sommartider hej hej

Oj vilket somrigt sommaräventyr jag fick vara med om idag, för att inte tala om hela helgen. Det har varit bra. Något mindre bra är att jag använt upp en heeeel deeeel bensin... Men vad gör man när man bor på landet om man inte vill isoleras i ett rött hus med vita knutar?


Joo, man roadtrippar helt enkelt. Titta så fint!


Ena dagen blev det roadtrip norrut, så nu är jag mer lokaliserad åt det hållet. Andra dagen blev det att dra söderut, så nu kan jag visst hela Österbotten utantill.


Igår kväll var det sommarchill och korvgrillning. Så idag fick det bli lite lugnare- picknick med en fd. rumskompis. 


Jag investerade i nödvändigheter.


När picknicken var över hittade vi en färja!


På andra sidan färjan fanns en äng och blommor och mygg. Så där passade det perfekt med en photoshoot.


När jag stått på min bil och poserat klart, hoppade jag ner och vi körde hemåt igen. Jag till mitt och hon till sitt. Fina sommarminnen dethär <3

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine