×
Det efterlängtade norrskenet

Det efterlängtade norrskenet

Igår var jag på födelsedags middag med familjen till en fin restaurang. Det var så mysigt så och vi satt och diskuterade livet som aldrig förr. Det blev lite kvalitets tid nu när man inte ser dem alla dagar längre.

Efteråt var vännen Sophia på G så vi for på mera äventyr ut i världen. På kvällskvisten när vi traskade hemåt sken hela himlen i blått-grönt-turkost! DET VAR NORRSKEN, kära vänner, NORRSKEN. Jag har väntat och längtat att få se det ända sedan... jag lärde mig vänta och längta, och igår var det bara där lysandes över hela himlen! Det hördes rykten från hela, halva Österbotten om ett norrsken, men inte  trodde då jag det skulle nå ända hit. Men bevare mig väl där var det. Och det bästa är, om det inte blir mulet kanske man får se det i kväll igen.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine